Sendrom (PMS) Önerileri

PREMENSTRUEL SENDROM (PMS) ÖNERİLERİ

 

Sonuç olarak PMS’li hastalara önerilerimiz şunlar olacaktır. Düzenli olarak semptomlarınızı adet zamanlarıyla ilişkili şekilde çetelendirin, PMS’ye özgün diyet değişikliklerini ve düzenli egzersizleri uygulamaya başlayın. Bu konuda kendinizi rahat hissedecek kişiler, sevdikleriniz ve destek gruplarıyla şikayetlerinizi paylaşın. Böylece başkalarına da sizin geçirdiğiniz periyodik sıkıntıları anlama fırsatı vermiş olacaksınız. Kendinize zaman ayırın ve hayattan zevk almanın bazEn basit şeylerle de olabileceğini unutmayın. Gereksiz stresden uzak kalın ve hayatınızı basitleştirin.

PMS veya PMDD’nin sizi veya hayatınızı kontrol altına almasına izin vermeyin. Bu konuda doktora başvurmak ve yardım almanın son derece önemli olduğunu ve bunun, sizin bir an önce hakettiğiniz hayat kalitesine kavuşmanızda zaman kaybını önleyeceğini hatırlayın. İlaç tedavisi öncesinde muhakkak doktor tavsiyesini gözönünde bulundurun ve rastgele ilaç kullanmanın tehlikeli etkilerinden kendinizi koruyun.

Bir Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir